Tuesday, June 28, 2011

.Pendidikan.

Trimas sebab kokak mata aku, kawan.
I'll repay them by forgiving you.
In return, you will lose me.
For I , shall never forget them.

And I will always fogive but I shall never forget;
So I wont bump into the same shits, all over again.

Aku belajar dari kesilapan.
Pengajaran itu mendewasakan.
Trimas,
dan sekarang, kau boleh jalan.

Assalamualaikum.


p/s : baik-baik jalan ye? sebab kau harus tahu, karma does exist to some tapi aku percaya dengan qada' dan qadar. there must be a reason why untuk semua benda. sebab dan munasabab. dan ini, pengajaran buat aku. i wish you well.

2 comments:

  1. Apsal ni Sarah? Ada org wat taik gajah aek?

    ReplyDelete
  2. lama dah tak borak. dan aku tak update dengan cerita kau. cuma mampu like aje kat fb. heheh i wish u well sara :)

    p/s: bole remove word verification kau? aku malas betol nak type.

    ReplyDelete